7/15/2012

Makeup, baby!


Jeg syntes faktisk det var så artig å lage sminkelook, at jeg tror jeg skal lage en greie ut av det. Hva sier dere til en look i uken? Blir vel stort sett øyenskygge, siden det er det jeg syns er morsomst å holde på med. Slenger sikkert på litt lebestift i samma slengen, hvis jeg har noe som passer. Hvis det blir spørsmål om det, kan jeg sikkert legge ut "how to" bilder, eller evt film. Men gidder ikke hvis det ikke blir spurt etter, smil. Har faktisk en del ideer til looks allerede, så dette kan bli artig.
Tenker å starte med litt det samme som forrige look; Solnedgang.  
Legger med et bilde av en look fra i fjor. 


Dette er en look jeg hadde det veldig kult med å lage. Jeg var også så heldig at jeg fikk låne en kjole å ha til. Det er dessverre ikke god nok kvalitet på bildet til å vise hvor kul den faktisk var! 

Fred på jord. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar