7/29/2012

S står for super.

Har jogget i dag også jeg. Eller.. har vel mer gått veldig fort. 6,39 km med en snittfart på ca. 8 km/t inkl oppvarming på 10 min. Er ganske fornøyd og veeeeeldig svett. Stoppet et par ganger i løpet av turen, var så sykt fin utsikt der, også fant jeg ikke veien.. ehehe. Prøvde å følge en rute jeg fant på endomondo, men det var pokker ikke barebare! Jeg havnet i hagen til folk mer enn et par ganger, for å si det sånn. Eheh..
Svett? Jeg?
Så meg selv i speilet og lo.. Det så jo ut som jeg allerede hadde dusjet!

Det verste er at man ikke kan se på bildene hvor svett jeg faktisk var.. 
 Gleder meg til å dusje, jeg nå. Så kommer Caroline en tur. Blir kos. Har ikke sett henne på skammelig lenge.

Har du løpt i dag?


Fred på jord!

2 kommentarer:

  1. Stå på, jenta mi! Syns du er flink, jeg!
    Har fortjent å kose deg med Caro i kveld!

    SvarSlett