7/17/2012

How did the hipster die? He drowned in the mainstream.

Masse prat om ting som irriterer meg, les om du vil. Jeg ville bare få det ut.

Nå vet jeg plutselig hvorfor jeg skaffet instagram. Det er liksom ikke like hipster lenger.. Jeg hater å være en av de som bare "jaaa, men jeg brukte det før det var kult. Jeg hørte på det bandet føøør noen i det hele tatt hadde høøørt om det." etc. Hvis jeg faktisk hørte på et band før det ble populært, holder jeg det for meg selv. Hva er greia med å måtte fortelle alle hva du var tidlig ute med? Jeg liker å tro at jeg ikke har det behovet. Ikke på den måten i alle fall. Og en annen ting, jeg har aldri hatt og kommer aldri til å få SWAG og si yolo. Hva faen er greia? Jeg vet så klart hva det betyr, men seriøst folkens. "hva er poenget med gode karakterer når man har swag?" Joda.. For all del, kast bort livet ditt på swag du. Jeg vet hvordan det er å falle ut av skolen, og det er faen ikke kult! Så swag kan gå og dø for min del. Det samme med yolo. Ja, man lever bare en gang, gjør så mye som mulig ut av det og alt det der. Trenger det å inkludere røyking og andre dumme ting som setter livet i fare? Think not. Jeg har sett utallige bilder av jenter med røyk sivende ut av kjeften, med "yolo" skrevet på. Hva er poenget? Du vet jo tydelig vis at man bare lever en gang, og du syns det da hadde vært kult med lungekreft? Det syns i alle fall ikke jeg.

Fred på jord og sånt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar