7/20/2012

Selger sko, smil.

Rosa pumps: Jeg kjøpte disse skoene i vinter, men se er dessverre litt små til meg. Disse er en helt vanlig strl 36. Husker ikke hva de kostet, men tror det var rundt 4-500. Selger dem til høystbydende over 150kr.




Sorte festsko: Disse har jeg hatt et par år, men ikke brukt de mer enn to ganger. De er litt slitt på undersiden. Strl 38, men kan også brukes av en stor 37. Kjøpte de for ca 250 kr. Selger til høystbydende over 40 kr.

Blomstrete pumps: Kjøpt på new look i Dublin i fjor sommer. De er strl 38, altså hakket for store til meg. Har brukt dem et par ganger, men de er ikke noe spesielt slitne, da jeg ikke klarer å hå lenge med dem pga størrelsen. Kjøpte dem for rundt 250 kr. Selger til høystbydende over 120 kr.

Fred på jord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar