7/15/2012

Hår, hår, hårhårhår..

.. hår, hår, håååår. Hår, hår, hår, mitt hår.

Ja, nå har dere kanskje fått med dere at jeg har klippet håret kort? Problemet er bare at jeg angrer som faen! Jeg vil ha tilbake de lange lyse lokkene mine. En annen ting, er at jeg har farget håret til det jeg tror er min naturlige farge.. Jeg kan selvfølgelig ikke vite, for jeg har ikke sett den på 7 år. Men jeg trooor jeg er kommuneblond. Problemet er da igjen at jeg ser så kjedelig ut med den sveisen jeg har nå. Klippen og fargen sammen funker det, hvis man vil se ut som er ursliten lærerinne.. Jeg har så grådig lyst til å farge håret.. kanskje i cherry black eller noe. Åhh. Jeg har jo lovet meg selv å holde meg unna hårfarge i over ett år. Noen tips for å spice opp frisyren litt?


Fred på jord, ikke klipp deg kort, hør på frisøren... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar