7/25/2012

2 uker 5 dager 8 timer 25 minutter og 44 sekunder.

.. Til hva? Gjett, a!
Militæret, veeel! Har nedtelling på mobilen og greier!
Bilde fra i går. 

En ting slo meg plutselig i sted. Tenk om de finner ut at jeg ikke er god nok for dem allikevel? Tenk om synet mitt, eller hørselen min er verre enn jeg tror? Tenk om de finner ut at de syns jeg er kjempedum, eller at jeg ikke er i god nok form? Djees. Er det virkelig noe å bekymre seg for? Jeg vet om folk med dårligere syn og hørsel enn meg som har kommet inn. Det med formen derimot.. eheheh. Får bruke den uken jeg skal være i Larkollen flittig. Har skaffet meg Endomondo slik at jeg kan ha litt orden på treningsturene mine.


Er det en sjanse for at jeg ikke er god nok, eller er det bare i helt spesielle tilfeller at de sender bort folk de i utgangspunktet allerede har sagt ja til? Noen som veT?


Fred på jord. 


1 kommentar:

  1. De sender hjem de som har fått rusk på rullebladet ihvertfall. Men det har du jo ikke rukket ;) Det er vel formen og utholdenheten du må jobbe med, tenker jeg. Men det går nok bra!

    SvarSlett