7/15/2012

Instagram..

.. også var det hu da, som aldri skulle bruke instagram. Du trukke hu ga etter, eller? Joda. Så nå bruker jeg altså instagram. Har hele tre bilder ute atm. Sanser at det kommer flere i nærmeste framtid. Må bare innrømme at jeg ikke heeelt skjønner hvordan man bruker det enda. Men har vel fått dreisen på det innen morgendagen tenker jeg.
Vet ikke om man kan lage sånne fancy linker og sånt, jeg. Heter i alle fall "fruitslayer" på instagram. Du kan jo ta en titt, smil.
Mitt bilde nr. 2. laget en look av no' sminke jeg tilfeldigvis hadde liggende i sminkemappa mi. Syns det ble litt kult. Kunne såklart ha jobber mye mer på den, men det er bra for å være lagt på uner 5 min, syns nå jeg!

Jææ. Det var det for i natt, folkens. Jeg kommer tilbake til dere en av de nærmeste dagene. Skal trene, besøke mormor og rydde og vaske huset i morgen. Ønsk meg lykke til!

Fred på jord, kos og klem og alt det der... Hjerte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar