7/12/2012

Hei vilje, hei motivasjon.

Trodde virkelig ikke jeg hadde det i meg, men brått da jeg trene i sted kom besluttsomheten over meg. Jeg "lå" der, hadde tatt to push-ups og ville gi opp. Satte meg opp i et halvt sekund, og sa til meg selv "Nei!". Jeg sa det igjen, høyt og klart "NEI!! Du får ikke gi opp". Så jeg la meg ned igjen, tok flere push-ups. Riktig nok på knærne denne gangen, men allikevel. Jeg kjenner jeg faktisk er litt stolt over meg selv. Tidligere har jeg bare klart å sprenge grensene for hva jeg vil og klarer hvis min søster har vært der for å oppmuntre meg. Tenk at jeg klarte det helt selv! Ja, jeg høres ut som en femåring som nettopp har  lært seg å knyte skolissene på egenhånd. Endte opp med 12x3 push-ups, de fleste på knærne, but still! Og en hel masse sit-ups. Telte faktisk ikke, var bare gira.
Så med dette, ønsker jeg en lenge etterlengtet treningsmotivasjon velkommen inn i livet mitt. Du har vært dypt savnet.
De to siste dagene har jeg forresten vært på Body Attack. Flink? Jaa!
Jeg skal prøve å være like flink i morgen, da er de kondisjon på programmet.
Dette bildet beskriver veldig godt hvordan jeg føler meg. Jeg kan se målet i det fjerne, så jeg sliter og drar for å komme meg dit. "Jeg kan se guleroten i enden av tunellen" wiihoo.

Fred på jord, vær sunn og vis omsorg. Love yah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar