7/12/2012

Fy skam.

Nå er det alt for lenge siden. For lenge siden jeg har blogget, for lenge siden jeg har trent, for lenge siden jeg har øvelseskjørt med pappa, for lenge siden jeg har sett venninne mine. Offamein. Vil det ingen ende ta? Nå er det hva, 3 mnd siden sist jeg blogget? Jaja, skjerpe seg nå. Være flink jente.

Oppdateringer siden sist.

1. Dere vet hvordan jeg har klaget på at jeg savnet håret mitt? Jeg klippet det helt av. Vel, ikke heeelt av. Guttekort er vel mer ordet. Yeppsi. Så her har dere meg. Skamklipt og fin.
 

Frontkamera-på-iPhone-kvalitet.

2. Jeg har kjøpt meg iPhone 4s. Yes, du leste riktig. Endeliiig. Jeg har ønsket meg en fuckings iPhone siden den første kom ut i 2007. Fem år er ganske lenge å vente, syns nå jeg. Gidder ikke å legge ut bilde av den. Dere vet hvordan den ser ut.

3. Jeg har bestått teoriprøven. Gadd ikke gå hele teorikurset en gang. Leste som en gal i boken og testa meg på prove.no til besto hver gang, dro til Særp og besto. Så enkelt var det. Tok ikke mer enn 6-7 min å bli ferdig med selve testen heller. Whoop.

4. Mer om lappen. Jeg er ferdig med alt det obligatoriske man må gjennom før oppkjøring. Nå er det bare å vente til jeg kommer opp i kulda så jeg får bestilt førerprøøøveee. yiihooo.

5. Jeg har begynt å trene, slutta og trene, begynt igjen, slutta og så begynt enda en gang. De to siste dagene nå har jeg vært på Body Attack. Fy flate. Jeg føler meg som en gjeng sinte gorillaer har dæljet løs på alle musklene i kroppen min! På planen fremover nå står det trening hver dag. Det blir litt av en utfordring. Styrke i morgen.. Wish me luck. Er ikke sikkert jeg klarer å gå en gang.
"Hva skal jeg gjøre med armene??" Bilde tatt i går før trening. Fin uten sminke, hæ?

6. Jeg har lært meg å lage favorittretten min, kylling i karrisaus! mmmh! Elsker sånne fete sauser.

Yeah, thats about it.

Fred på jord, smil til verden, ikke røyk og sånt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar