5/08/2012

Hva jeg gruer meg til..

Det er ikke sånn at jeg gleder meg til absolutt alt med livet i grønt. Det er et par ting som får meg til å rynke litt på nesa.. Den beryktede BC'n er en av de tingene. Overrasket? Neppe. Som den jåleberta jeg er, er det noe med tanken på å ikke en gang få dør på dossen som skremmer meg. Jeg er  oppriktig redd jeg ikke kommer til å gjøre mitt fornødne før dagene i felt er over.
En annen ting som slår meg, er at rødt og grønt ikke passer spesielt godt sammen.. if you know what i mean. Yea. Skummelt. Ikke er man spesielt koselig på den tiden av måneden heller.


En løsning hvis man ikke vil ha besøk av tante rød er jo alltids p-piller. Er bare redd jeg ikke får ha de med ut på øvelser og sånt. Hva tror du?


Fred på jord, peepz. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar