5/08/2012

En skremmende tanke.

Hva hvis året i grønt ikke lever opp til mine forventninger? Hva om jeg er svakere enn jeg tror, og må gi opp før en måned har gått? Tenk om jeg ikke trives med de jeg havner på rom med?
Dette er tanker som dukker opp hodet mitt en gang i mellom. Det er fryktelig skremmende. Jeg har ikke lyst til å bli skuffet, så jeg prøver å senke forventningene.. Det er pokker ikke lett når det er noe jeg har drømt om siden starten av tenåra. Jeg tenker faktisk på det før jeg sovner hver eneste kveld, snakker med kjæresten om det, leser om tjenesten på nett etc. Kjæresten er god å ha. Han var nemlig inne i førstegangstjenesten 2010/2011, så han har en del å fortelle om hvordan ting funker der inne og hvor ekkel maten er. Neida.. Bare han som er kresen. I matveien er jeg litt som en geit, jeg gafler i meg hva som helst. Kanskje ikke hår og andre ekle ting, når jeg tenker meg om.. Det var en geit som åt av håret mitt en gang.. Wow. Avsporing. Uansett, det blir sikkert bra til høsten. Det må det bli, hvis ikke har jeg ikke noe å gjøre ett år fremover!

Jeg er ikke så oransje i virkeligheten. Det var blitzen,  jeg lover. 
Jeg får har en positiv innstilling, så ordner vel det seg som alt annet. Nå er det faktisk bare tre måneder igjen også. Skal på trening senere i dag. Håper jeg klarer å trene mer regelmessig nå fremover.

Fred på jord, folkens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar