5/08/2012

Hei meg.

Heisann, du.
Jeg har hatt en blogg på blogg.no en stund, men forandring fryder, så her er jeg. Jeg kalles som regel Solveig, lyder også Sussi, FeMale, Solis og Ungen.. Hei Mamma og Pappa! Jeg er 19 vintre gammel, født i februar og bor i en liten by ved navn Moss. Egentlig har jeg blondt hår, men leker for tiden brunette. Jeg måler 164 cm over bakken, og veier passe mye.

Tiden flyr stort sett fra meg hver eneste dag, så jeg får omtrent aldri gjort noe produktivt med den. Jeg burde trene fem dager i uken frem til August. Da flytter jeg nemlig til Bardufoss for å tjene fedrelandet i tolv måneder. Det er for det meste det jeg tenker på om dagene.. og nettene. Det har det vært siden jeg var på sesjon i Februar. Gleder meg som en unge.

Jeg kler grønt, ikke sant?

Henger du med enda? Flott.

Jeg er utrolig glad i vennene mine, som forøvrig kan telles på en hånd. Jeg er nemlig veldig nøye på hvem jeg slipper inn i hjertet mitt. Blæ, så klissete det høres ut. Men jeg har brent meg mer enn en gang fordi jeg stolte på feil folk. Det betyr derimot ikke at jeg er sur og uvennlig. Jeg er blid, imøtekommende og kanskje litt teit. Noen vil vel kanskje si at jeg er naiv, men det er bare fordi jeg liker å tro det beste om folk. Jeg er sjeldent sur på noen i det hele tatt, og om jeg er varer det ikke. Jeg tror faktisk ikke jeg er i stand til å være sur på noen, om de så har rævpult meg skikkelig. Så.. Tilgivende er vel også et ord som beskriver meg.
Sånn ser jeg ut når jeg prøver å være sur, men ikke helt får det til..
Jeg er en tøysejente og du ser meg stort sett med et smil om munnen. Barnsligheten lenge leve. Takk og pris for at vennene mine er like ille som meg selv..
Jeg liker dans, teater og musikk, men hvem gjør ikke det? Vel, sikkert noen raringer.
Gurimalla.. Hei.

Mobilen min er verdensmester i gjemsel. Den forsvinner minst fem ganger hver eneste dag. Tuller ikke.
Bestevennen min heter MacBook Pro og er 13" stor. Eller liten om du vil. Vi henger sammen flere timer hver eneste dag, spesielt på 9gag og facebook. Der liker vi oss. 



Hvis du har lest alt dette, kjenner du meg sannsynligvis allerede bedre enn 70 % av folka på fjesboken. Som du kanskje skjønner, skal denne bloggen være åpen og ærlig. Det er ikke sikkert det blir så mange innlegg i uken.
Fe Male.. Fe = Jern.  Iron Man, skjønner? I love it!
Fred på jord, folkens. Ta godt vare på dere selv, bruk beskyttelse, bli aldri med fremmede menn hjem selv hvis de har godteri og for guds skyld, ikke stol på værmeldingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar