8/01/2012

Jentekveld.

I dag har jentene vært på besøk, yeee!
Vi har spist reker, drukket vin og pratet shiiit. Caroline og jeg har badet i dag også, vi. I dag har 
jeg til og med bevis!


Jeg var litt mer pinglete enn Caroline i dag.. I går var det omvendt, heh.

Silja kom innom, hun hadde fin hestehale i dag. 
Hun hadde også fin hettegenser. Dette er dessverre de eneste bildene av Silja som var brukbare, så hun får forbli "anonym" her på bloggen.

Hanne og Moira er fine dyr. Ser ut som de kjedet seg fryktelig, haha!


Moira er fin. På fest. Men hun har ikke hest, og bruker ikke vest. 

Nå er det forresten bare 2 uker til jeg reiser. Derfor var det fint å møte Silja. Da er jeg brått ikke så alene når jeg reiser opp allikevel.

Gjort noe gøy i dag?

Fred på jord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar