11/01/2013

Hei, bloggen.

Nå er det så lenge siden sist jeg blogget at det er ikke noen vits i å komme med en oppdatering.. Det er så ufattelig mye som har skjedd siden sist at jeg rett og slett later som dette er en helt ny blogg. Jeg skal ikke komme med noen tomme løfter om å være en god blogger eller noe i den duren. Jeg skal oppdatere når det passer meg og hva som passer meg. Punktum.
Men, de som leser denne bloggen nå har sannsynligvis ikke noe forhold til hvordan det var før, så jeg kan jo fortelle litt om meg selv.
Mitt navn er Solveig Stenersen. Jeg kommer fra Moss og er 20år gammel. Jeg har nylig fullført et år i kongens klær i nordnorge og trivdes godt i milla. Jeg har mange interesser, men få som virkelig fanger meg. Tidligere har jeg drevet med dans og teater. Det er virkelig noe av det beste som finnes i hele verden! Jeg kan sitte i mange timer å glo på dansevideoer på youtube.. Men nok om meg.
Hvem er du?

Fred på jord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar