1/22/2013

Før jeg dør - update.


Greit å sette seg mål, er det ikke? Det synes jeg i all fall. Her får dere se de målene jeg har satt meg foreløpig. Strek står over hele for "utført", understrek står for "påbegynt".

  • Ta lappen. (03.01.13 - endelig, whoop!!)
  • Reise på interrail med jentene. 
  • Fullføre studiekompetansen. 
  • Fullføre minst ett år i forsvaret. (Vært inne i 22 uker, 25 to go!)
  • Synge en sang til noen.. (kleint, jeg veit.)
  • Ta en kul utdanning. 
  • Besøke alle landene i Europa. (ca. 23/46)
  • Flytte hjemmefra. 
  • Ha et godt forhold til familien min. 
  • Bli tante. (har tre nydelige nevøer)
  • Løpe 3000m på 15min. 
  • Ta 20 pushups og 60 situps. (Ligger på ca 14 og 35)
  • Reise til Australia, Amerika og Asia.
  • Bli myk nok til å ta alle spagatene. (Tar jentespagaten med høyrebeinet først)
  • Lære origami. 
  • Fylle opp den rosa lappen i lommeboka med datoer.  (Har to datoer der. Yey)
  • Hoppe i fallskjerm. 
  • Dra på romantisk reise til Paris. 
  • Ta en brasiliansk voks. (haha)
  • Få hår til under skuldrene.
  • Nå en vekt på 56kg. (Ligger på ca. 61kg)
  • Få meg en bra kjæreste. 
  • Få "over forventet" på tjenesteuttalelsen min. (Ligger på forventet, måtte visst bare komme i bedre form og litt sånt)
  • Få et friskt barn (minst 6 år til).
  • Gifte meg med en flott mann (nok en gang, lenge til!)
  • Strikke en genser. 
  • Sy en kjole som faktisk kan brukes. 
  • Lære meg å like rødvin. 
  • Kunne engelsk veldig godt. 
  • Jobbe/studere et år i utlandet. Samme hvilket utland.
Kommer mer etter hvert, tenker jeg. 

Hva vil du gjøre før du dør?

Fred på jord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar