1/23/2013

Fine dagen.


Jeg digger de dagene hvor vi løper rundt i skauen eller kryper frem for å ta et mål i 60-70 cm snø. Det er seriøst helt herlig! Føler på en måte det var litt det jeg dro i militæret for. De siste dagene har vi vært mye ute og hatt forskjellige GSUtester*.  Den ene har jeg faen ikke fått til på fire fuckings forsøk. Det er den testen de kaller "framrykning". Den går ut på at du skal komme deg usett frem mot et mål og skyte (les:rope pang) før du blir sett. Jeg har hatt maks uflaks hver gang vi har hatt den.. Hadde klart skuddfelt og alt, men tenkte "nei, jeg kommer meg nærmere".. Tullebukken. Skulle bare skutt mens jeg hadde dem i siktet.. Heldigvis er ikke det den verste testen. Hadde vært særdeles mye verre om jeg måtte ta vernemaskedrillen på nytt. Den er hat. 


I dag har vi også hatt nærkamp. Rette slag og spark. Det er dødsartig! Spesielt nyttig for jenter som ikke vil bli voldtatt. Neste gang skal vi lære å legge folk i bakken. Blir fest.



Gjort noe gøy i dag?
Fred på jord!


*Tester i grunnleggende soldatferdigheter. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar