1/24/2013

Aldri mer tenåring.


Nå er det altså ikke mer enn 26 dager til bursdagen min. Endelig blir også jeg 20 år. Litt rart å tenke på.. Aldri mer tenåring.. Det har vært noen fine 7år. Skummelt så fort det har gått.
Jeg var 13 - kjøpte min første stringtruse og var dødsflau.
Jeg var 14 - Jeg danset mye og var fjortis som fjortenåringer flest.
Jeg var 15 - konfirmerte meg og begynte i 10 klasse. Følte meg kjempevoksen.
Jeg var 16 - Begynte i VGS og i A.P.P.L.A.U.S ungdomsteater.
Jeg var 17 - Jeg holdt fremdels på med dans og teater.
Jeg var 18 - Begynte å jobbe i Sandbukta barnehage.
Jeg var 19 - Begynte å jobbe i Steinerbarnehagen og på høsten ble jeg en norsk hærsoldat.

Jeg blir 20 og vet ikke shit om hva jeg skal gjøre videre.. Vet liksom ikke hvor jeg skal starte livet. Skal jeg bo i Moss og ta de fagene jeg mangler, eller skal jeg starte helt på nytt i en annen by?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar